Kennismaking

Als je contact met mij opneemt, bespreek ik graag kort waar jij hulp bij wilt hebben. Dan kan ik inschatten of ik die hulp kan bieden.

Voor een kennismakingsgesprek kom ik bij jou thuis of op kantoor, zodat ik een indruk krijg van jouw situatie. Vantevoren hoef je niets op te ruimen of voor te bereiden.

Dan bespreken we uitgebreid waar jij hulp bij wilt hebben. Wat zijn jouw wensen en wat maakt dat jij het lastig vind om een blijvende verandering aan te brengen? Zo kan ik een compleet beeld vormen en bepalen hoe ik jou zo persoonlijk en effectief mogelijk kan helpen.

Er zijn geen kosten verbonden aan dit gesprek, ook niet als je na het gesprek besluit dat je niet verder wilt.

Hoe?

Jouw wensen en mogelijkheden staan altijd centraal en het doel is altijd om een oplossing te vinden die de situatie voor jou blijvend verbeterd.

Ik verplicht je niet om dingen weg te doen of te kopen; jij beslist en jij bepaalt het tempo. Wel denk ik met je mee en geef je tips, help je tot keuzes te komen die voor jou goed voelen en ik zorg voor de structuur in het proces.

Afhankelijk van jouw wensen kom ik een aantal keer bij jou thuis of op kantoor om samen met jou aan de slag te gaan. Zo’n werksessie duurt 3 uur per keer. Dit lijkt kort maar is best inspannend en in 3 uur kan er veel aangepakt worden. Tussen 2 sessies in heb je de tijd om te wennen aan de veranderingen en wil je misschien zelf al verder gaan.

Tarieven

Vooraf is het lastig in te schatten hoeveel tijd er precies nodig is. Dit is bijvoorbeeld afhankelijk van jouw situatie; bijvoorbeeld om hoeveel (spullen) het gaat en hoe snel je keuzes kan of durft te maken. Of dat je tussen de sessies zelf afmaakt waar we mee begonnen zijn of dat je liever wacht tot de voldende sessie.

 

Daarom kan je mij op verschillende manieren inschakelen:

Uurtarief

€ 55,-
  • inclusief BTW
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Werksessie-pakket

€ 299,-
  • 2 werksessies van ieder 3 uur (= 6 uur totaal)
  • inclusief BTW
  • inclusief kennismakingsgesprek
  • desgewenst zit er een periode van 2 tot 3 weken tussen de werksessies
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Strippenkaart 3 werksessies

€ 445,-
  • 3 werksessies van ieder 3 uur (= 9 uur totaal)
  • inclusief BTW
  • inclusief kennismakingsgesprek
  • desgewenst zit er een periode van 2 tot 3 weken tussen de werksessies
  • te besteden binnen 3 maanden
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Strippenkaart 5 werksessies

€ 725,-
  • 5 werksessies van ieder 3 uur (= 15 uur totaal)
  • inclusief BTW
  • inclusief kennismakingsgesprek
  • desgewenst zit er een periode van 2 tot 3 weken tussen de werksessies
  • te besteden binnen 6 maanden
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Wat zit er bij de prijs inbegrepen

Kleine organizing materialen zijn bij de genoemde prijzen inbegrepen. Ik neem zelf een organizing-kit mee met de meest gebruikte materialen zodat we niet afhankelijk zijn van wat jij in huis hebt. (stiften, post-its, labelmaker, tabbladen, tape, nietmachine etc.)

Als blijkt dat er aanvullende grotere materialen nodig zijn (bijvoorbeeld multomappen, manden, dozen), dan kan ik die voor jou regelen. Dan heb je er zelf geen omkijken naar. De kosten voor deze materialen breng ik dan in rekening.

Reiskosten worden berekend via de Google routeplanner. Eventuele parkeerkosten worden ook doorberekend.

 

Annuleren

Afspraken kunnen tot 48 uur vantevoren kosteloos worden afgezegd. Binnen 48 uur worden de kosten voor een afspraak in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden.

 

PBG

Vanuit een Persoonsgebonden budget kan je zelf organizing bij mij inkopen. Dit valt dan onder ‘begeleiding’ en het tarief bedraagt € 50,– per uur (dit bedrag is vrijgesteld van BTW). Meer informatie hierover vind je op de websites van je eigen woonplaats, Per Saldo en de Sociale Verzekeringsbank.

Aangesloten bij

 

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse beroepsvereniging voor Professional Organizers en werk volgens de Beroepscode van de beroepsvereniging. Dit houdt in dat ik discreet en respectvol omga met de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen. Het werken naar een oplossing is het doel, zonder dat ik oordeel.

Als ik merk dat een vraag of situatie meer expertise vraagt dan ik kan bieden, dan zal ik dit melden en je -zo mogelijk- doorverwijzen. Jouw gegevens en informatie behandel ik discreet en zal ik niet met anderen delen.

Dat wil ik! Neem contact met mij op

 

Verstuur bericht