Je vindt de administratie bijhouden vervelend of je weet niet goed hoe je het aan moet pakken. Er liggen op meerdere plekken in huis papieren of je stopt post altijd meteen in een lade of doos. Of je weet niet goed wat je moet bewaren dus voor de zekerheid bewaar je alles.
Als je een factuur of verzekeringspolis nodig hebt, ben je lang bezig met zoeken. Dit kost niet alleen heel veel tijd maar geeft ook veel onrust.

 

Hoe fijn zou het zijn als je dit weer op orde hebt? Niet meer zoeken naar papieren, geen onrustig gevoel meer als je aan de administratie denkt, geen aanmaningen meer…

Laat mij je helpen!

Samen gaan we jouw huidige administratie uitzoeken en ordenen. Alles komt op tafel en jij beslist wat er weg kan en wat bewaard moet worden. Als dit gedaan is, gaan we wat overgebleven is bundelen op een manier die voor jou logisch is en voor jou fijn werkt (wil je een map met tabbladen, wil je alles digitaal?).

Doordat al je papieren door je handen gaan, zie je meteen of je nog actie moet ondernemen (een factuur die nog gedeclareerd kan worden bij de zorgverzekering, uitzoeken of je wellicht dubbele verzekeringen hebt lopen). Deze acties worden genoteerd en kan je later uitvoeren.

 

Het Resultaat

Het resultaat is een persoonlijk systeem waar je zelf mee verder kan. Je weet nu waar je nieuwe papieren moet opbergen en kan ze ook weer snel terugvinden.

Je bespaart uiteindelijk tijd en geld en voelt geen stress of druk meer als je met de administratie bezig gaat.

 

Mogelijkheden

Je kan mij op verschillende manieren inschakelen:

  • op uurbasis (een afspraak duurt minimaal 2 uur)
  • het administratie-op-orde-pakket; zie hieronder
  • bij uitgebreide of aanvullende werkzaamheden maak ik graag een offerte op maat
  • als je het fijn vind dat ik periodiek bij je langskom dan kan je kiezen voor een strippenkaart van 3 of 5 werksessies.

Uurtarief

€ 55,-
  • inclusief BTW
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Administratie-op-orde-pakket

€ 299,-

In 2 sessies van 3 uur help ik je jouw huidige administratie uit te zoeken en te ordenen tot een overzichtelijk geheel dat je weer zelf kan bijhouden.

  • 2 werksessies van ieder 3 uur (= 6 uur totaal)
  • inclusief BTW
  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Administratie Plus-pakket

op offerte

Moet er naast het ordenen van de administratie ook het nodige (inhoudelijk) uitgezocht en geregeld worden?
Moet er een nieuwe (digitale) administratie opgezet worden?
Heb je liever dat het proces je helemaal uit handen genomen wordt?

Dan bespreek ik graag jouw wensenen kijk ik wat er nodig. Zo kan ik inschatten hoeveel tijd het zal vragen en kan ik je een offerte op maat maken.

  • inclusief kleine organizing materialen
  • inclusief reiskosten binnen een straal van 15 km rond Zeewolde
  • exclusief reiskosten verder dan 15 km buiten Zeewolde.

Dat wil ik! Neem contact met mij op

 

Versturen maar!