Administratie

Grip op je thuisadministratie

Méér rust, ruimte, overzicht, tijd en energie

Herken je dit?

Je vindt het bijhouden van je (thuis)administratie lastig of vervelend? Misschien heb je al een hele tijd niets bijgewerkt en is de drempel om te beginnen erg hoog geworden.
Er liggen op meerdere plekken in huis papieren of je stopt post altijd meteen in een lade of doos. Ook via de mail krijg je documenten en informatie die je moet bewaren, maar ze terugvinden is niet makkelijk.

Je weet niet precies wat je moet bewaren dus voor de zekerheid bewaar je alles. Als je een factuur of verzekeringspolis nodig hebt, ben je lang bezig met zoeken. Dit kost niet alleen heel veel tijd maar geeft ook veel onrust.

Hoe fijn zou het zijn als je dit weer op orde hebt? Niet meer zoeken naar papieren, geen onrustig gevoel meer als je aan de administratie denkt, het zelf weer bij kunnen houden.

Laat mij je helpen

Samen gaan we jouw huidige administratie uitzoeken en ordenen. Alles komt op tafel en jij beslist wat er weg kan en wat bewaard moet worden. Als dit gedaan is, gaan we wat overgebleven is bundelen op een manier die voor jou logisch is en voor jou fijn werkt (wil je een map met tabbladen, wil je alles digitaal?).

Doordat al je papieren door je handen gaan, zie je meteen of je nog actie moet ondernemen (een factuur die nog gedeclareerd kan worden bij de zorgverzekering, uitzoeken of je wellicht dubbele verzekeringen hebt lopen). Deze acties worden genoteerd en kan je later uitvoeren.

Je administratie op orde
geeft je rust

Een persoonlijk systeem

Het resultaat is een persoonlijk systeem waar je zelf mee verder kan. Je weet nu waar je nieuwe papieren moet opbergen en kan ze ook weer snel terugvinden. Je bespaart uiteindelijk tijd en geld en voelt geen stress of druk meer als je met de administratie bezig gaat.

Zo kan ik je helpen

Administratie op orde-pakket (6 uur)

299,-
  • 2 opruimsessies van 3 uur
  • kleine organizingmaterialen
  • reiskosten tot 15 km.

Administratie op maat
(op offerte)

ntb
  • administratie op orde helemaal voor je uitvoeren
  • hulp bij uitzoek- en/of regelwerk n.a.v. facturen etc.
  • kleine organizingmaterialen
  • reiskosten tot 15 km.

Los uurtarief € 55,-.

Genoemde prijzen zijn incl. BTW. Reiskosten >15km en parkeerkosten worden separaat in rekening gebracht à € 0,24.

 

Of plan eerst een vrijblijvend intakegesprek in

Femke Bosma – Zeewolde (Flevoland)
hello@structurista.nl
06 – 44 87 85 37

KvK 68778430
BTW-id NL002028548B93

Aangesloten bij de:

NBPO

Scroll Up