Voor een intakegesprek kom ik bij jou thuis, zodat ik een indruk krijg van jouw situatie. Vantevoren hoef je niets op te ruimen of voor te bereiden. Een kennismakingsgesprek via video-bellen kan uiteraard ook.
We maken kennis en bespreken waar jij mijn hulp voor wilt inschakelen. Wat zijn jouw wensen en wat maakt dat jij het lastig vind om een blijvende verandering aan te brengen? Zo kan ik een compleet beeld vormen en op basis van deze informatie bepalen hoe ik jou zo persoonlijk en effectief mogelijk kan helpen. Dit gesprek duurt ongeveer een uur.
Er zijn geen kosten verbonden aan dit gesprek, ook niet als je na dit gesprek besluit dat je niet met mij wilt werken.
Jouw wensen en mogelijkheden staan altijd centraal en het doel is altijd om een oplossing te vinden die de situatie voor jou blijvend verbeterd.
Ik zal je nóóit verplichten om dingen weg te doen of te kopen; jij beslist en jij bepaalt het tempo. Wel denk ik met je mee en geef je tips, help je tot keuzes te komen die voor jou goed voelen en ik zorg voor de structuur in het proces.
Een opruimsessie duurt altijd 3 of 4 uur per keer. Dit lijkt kort maar is best inspannend en in die tijd kan er veel aangepakt worden. Tussen 2 sessies in heb je de tijd om te wennen aan de veranderingen en wil je misschien zelf al verder gaan.
Het losse uurtarief bedraagt voor particulieren €55,- inclusief BTW.
De pijzen van de voordeligere pakketten vind je bij de betreffende onderdelen.
Deze prijzen voor particulieren zijn inclusief:
Deze prijzen voor particulieren zijn exclusief:
PersoonsGebondenBudget (PGB)
Het is ook mogelijk om mij in te huren vanuit een Persoons Gebonden Budget.
Als je een indicatie voor ‘individuele begeleiding’ hebt, kunnen de diensten van een professional organizer daaruit betaald worden. Het uurtarief bedraagt €55,-. dit is vrijgesteld van BTW.
Als je mij inhuurt via een PGB dan kan je losse afspraken/losse uren bij mij boeken.
De volledige Algemene Voorwaarden vind je hier, deze ontvang je ook altijd per mail bij de bevestiging van het intakegesprek.
Voor het annuleren of verzetten van opruimafspraken thuis en voor administratie gelden deze voorwaarden:
Ik werk graag met pakketten van een aantal afspraken. Omdat jij met 1 losse afspraak meestal niet geholpen bent, en er zeker niet het maximale en blijvende resultaat behaald.
Waarschijnlijk heb je nu het goede voornemen om na die ene afspraak zelf verder te gaan, maar dat heb je je vast al vaker voorgenomen ;-). De kans is groot dat je door allerlei omstandigheden niet zelf meer verder gaat. Door meteen meerdere afspraken vast te leggen heb je een stok achter de deur om het gewenste resultaat nu écht te behalen.
Bij alle onderdelen staan pakketten genoemd (die bovendien voordeliger zijn dan losse sessies) maar neem uiteraard contact met mij op als op basis van losse afspraken aan de slag wil. Ik bespreek jouw wensen graag om een passende offerte voor je te maken.
In 3 uur kan je een klein ‘project’ aanpakken zoals een kast of een begin maken aan een groter project zoals een kamer of zolder. Ik begrijp dat het vooraf misschien lastig in te schatten is hoeveel sessies er nodig zijn om het eindresultaat te bereiken. Dit hangt mede af van de hoeveelheid spullen/papieren, de snelheid waarmee jij keuzes kunt en durft te maken en wat we tijdens de sessie tegenkomen. Mochten er meer sessies nodig zijn, dan kunnen deze voor hetzelfde tarief bijgeboekt worden.
Femke Bosma – Zeewolde (Flevoland)
hello@structurista.nl
06 – 44 87 85 37
KvK 68778430
BTW-id NL002028548B93
Aangesloten bij de NBPO: